مراسم یادبود مرحوم مغفور، سیروس شفایی کارمند شهرداری لنده با حضور باشکوه اقشار مختلف، شب گذشته در محل محوطه ی شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲ 04 May 2023

به گزارش تابناک، مراسم یادبود مرحوم مغفور، سیروس شفایی کارمند شهرداری لنده شب گذشته در محل محوطه ی شهرداری این شهر با حضور همکاران، دوستان، مردم و مسئولین شهرستان و اقشار مختلف با مداحی و نوحه سرایی و قراعت دعای زیارت عاشورا برگزار گردید.

شهردار شهر لنده، امام جمعه ی شهرستان، فرماندار و رئیس شورای شهر لنده در سخنانی یاد  و خاطره ی زنده نام شفایی را گرامی داشتند و در ادامه پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان در این آیین قراعت شد.

 شهردار لنده، امام جمعه و فرماندار با اشاره به خصوصیات ناب اخلاقی مرحوم شفایی وی را از نیرو های وظیفه شناس و پاک دست  شهرستان معرفی کردند.

زنده یاد سیروس شفایی کارمند باسابقه شهرداری این شهر پس از بیست و هفت سال خدمت در این مجموعه روزهای گذشته بر اثر سکته ی مغزی در مرکز درمانی لنده دعوت حق را لبیک گفت.

در این آیین از طرف خانواده ی بزرگ شفایی و خاندان ایشان از مجموعه ی شهرداری و شورای ششم لنده که در جریان این مصیبت همکاری صمیمانه داشته اند تقدیر و تشکر شد و توسط ایشان درب اتاق کار مرحوم شفایی باز گردید تا رویه خدمت رسانی به مردم شریف لنده از طریق واحد کاری مربوطه از سر گرفته شود.

در ادامه گزارش کوتاهی از برنامه ی یادبود زنده یاد شفایی را در فیلم زیر خواهید دید.

گزارش》مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار